نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با اشاره به سقف قرارداد تیم‌های لیگ برتری گفت: این سقف برای همه تیم‌ها یکسان نیست و تیم‌های آسیایی متفاوت دیده شده‌اند. همچنین حق پخش تلویزیونی یکی از الزامات AFC خواهد بود.

قنبرزاده: حق پخش یکی از الزامات AFC خواهد بود/ سقف قرارداد تیم‌ها یکسان نیست

به گزارش قدس آنلاین، منصور قنبرزاده پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی مختصر اما مفید بود. تاریخ هر هفته را به زودی اعلام خواهیم کرد تا باشگاه بتوانند خودشان را با تقویم لیگ تطبیق دهند و برنامه خود را به اجرا درآورند.

وی ادامه داد: نظم و انضباط و رعایت دستورالعملی که به تایید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده است، با نظارت بسیار دقیق اجرایی خواهد شد. در مورد سقف قرارداد هم باید بگویم که تیم‌های اول تا چهارم و تیم‌هایی که آسیایی هستند در سطح متفاوتی دیده شده‌اند و برای آنها رقم ۳۲۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و سایر تیم‌ها می‌توانند ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه کنند، البته این مبلغ شامل حقوق و دستمزد است و سایر هزینه‌ها را در بر نمی‌گیرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره حق پخش تلویزیونی هم گفت: این موضوع بسیار جدی است و در آینده‌ای نزدیک از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمار خواهد رفت؛ به عبارت دیگر تیم‌های ایرانی برای حضور در آسیا باید در این مورد شفاف‌سازی کنند چراکه حق پخش به عنوان یکی از منابع درآمدی پایدار برای باشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود و باید از آن سود ببرند.

قنبرزاده در خصوص شرایط موجود باشگاه‌ها نیز گفت: باشگاه‌ها باید برنامه خودشان را بدهند تا اگر نیاز به اصلاح باشد آن را اعمال کنیم. از سویی دیگر استقلال به یک ثبات رسیده که جای خوشحالی دارد چرا که تیم‌های لیگ برتری که شانس آسیایی دارند نیاز به حمایت و توجه بیشتر دارند اما این باعث نمی‌شود سایر تیم‌ها را به شکلی متفاوت ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.